Rook in appartement door brandende magnetron

DRACHTEN – De brandweerkorpsen van Drachten en Beetsterzwaag werden donderdagavond omstreeks negen uur gealarmeerd voor brand in een woning aan het Van Knobelsdorffplein.

In een appartement van het Suyderhuys was brand ontstaan in een magnetron. De brand bleek bij aankomst van de brandweer al uit te zijn. Ambulancepersoneel onderzocht een vrouw op rookinhalatieklachten, vervoer naar een ziekenhuis bleek niet noodzakelijk. Na het luchten van de woning keerde de brandweer weer terug.

Foto’s Veenstra-media.nl