Hond gered uit rokerige woning +

OUDEHASKE – Een vergeten pannetje op het vuur zorgde er zondagmiddag omstreeks kwart over drie voor dat een woning vol rook kwam te staan.

De brandweer van Heerenveen was na de melding snel ter plaatse op de Jousterweg. Na het inrammen van de deur werd een herdershond uit de woning gered. Het pannetje was snel geblust.

 

Wasdroger in brand

NOORDWOLDE – Een kelderbrand heeft zondagmiddag voor schade gezorgd in een woning op de Krommestede.

Een technisch mankement aan een wasdroger zorgde voor brand. Het huis kwam vol rook te staan. De eigenaren wisten zichzelf en de huisdieren op tijd in veiligheid te brengen. De brandweer was vlot ter plaatse en heeft de brand geblust.

Foto’s http://www.btbfotografie.nl

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Deze website is beveiligd