Schade door vlam in de pan

photo_2020-01-13_13-30-58 (Custom)

DRACHTEN РDe brandweer werd zondagavond omstreeks half zeven gealarmeerd voor een keukenbrand aan de Waterlelie.

De bewoner was bezig om jus te maken in een pan toen door nog onbekende oorzaak de vlam in de pan sloeg. Het vuur kwam daarna in de afzuiging terecht. De bewoners hebben de eerste bluswerkzaamheden verricht en hebben na het bellen van de brandweer de woning verlaten. De brandweer heeft de keuken nageblust en de woning geventileerd.

Stichting Salvage is in kennis gesteld en komt ter plaatse voor hulp aan de bewoners bij het afhandelen van de schade.

photo_2020-01-13_13-30-55 (Custom) photo_2020-01-13_13-30-58 (Custom) photo_2020-01-13_13-31-02 (Custom)

 

Plaats de eerste reactie op "Schade door vlam in de pan"

Laat een reactie achter

Your email address will not be published.

*