Vergeten pan zorgt voor rookontwikkeling +

006 (Custom)

LEEUWARDEN – De brandweer rukte maandagmorgen om 11:24 na een melding van woningbrand uit naar de Antillenflat aan de gelijknamige straat.

In de keuken van een flatwoning op de tweede verdieping was een pannetje op het vuur vergeten door de bewoners. Het pannetje kookte droog en zorgde voor een flinke rookontwikkeling. Nadat de rokende pan naar buiten was gebracht is de woning gelucht.

.011 (Custom)

Brommer in brand

Om 12:09 werd er opnieuw uitgerukt. Een geparkeerde brommer had vlamgevat tussen twee woningen aan Het Zool. Bij aankomst van de brandweer stond de brommer volledig in brand. Met blusschuim is het vuur geblust. De oorzaak van de brand is niet bekend.

Foto’s Robin Kiestra

IMG_2424 (Custom) IMG_2441 (Custom)

 

Plaats de eerste reactie op "Vergeten pan zorgt voor rookontwikkeling +"

Laat een reactie achter

Your email address will not be published.

*