Hond omgekomen bij brand in flatwoning

002 (Custom)

LEEUWARDEN – In de woonkamer van een flatwoning op vijf hoog aan De Kei is vrijdagmiddag brand uitgebroken.

De bewoners waren op dat moment niet thuis. De brandweer was omstreeks kwart over drie ter plaatse met een tankautospuit en een hoogwerker en was het vuur snel meester. Een hond die in de woning aanwezig was is door de grote rookontwikkeling gestikt.

Ambulancepersoneel heeft enkele betrokkenen gecontroleerd op rookinhalatieklachten.002003006007008010

Plaats de eerste reactie op "Hond omgekomen bij brand in flatwoning"

Laat een reactie achter

Your email address will not be published.

*